sobota, 14 września 2013

Rolki

8 kółek, które mogą Nas zabrać, gdzie tylko chcemy!
Wspaniały sposób na aktywnie spędzony czas.
I chyba to na co czekamy najbardziej: spalamy niepotrzebny tłuszczyk :)
Mowa oczywiście o ROLKACH!


Rolki stają się coraz bardziej popularne i wybierane na miłe spędzenie czasu np. z przyjaciółmi.
Możecie jechać gdzie TYLKO CHCECIE :)
Oczywiście najpierw trzeba nauczyć się jeździć! Na sam początek polecam miejsca bez większej ilości ludzi czy np. samochodów (kwestia bezpieczeństwa)
Może to być np. chodnik przed Twoją klatką lub domkiem , najprościej byłoby zacząć na asfalcie.
OCZYWIŚCIE NIE ZAPOMNIJCIE KASKU I OCHRANIACZY :)
bezpieczeństwa nigdy za wiele! :)


 Więc jeżeli w domu kurzą się rolki to wyciągnijcie je i poczujcie jak może być WSPANIALE!
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiamy rolki! Super post! (n_n)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Zapraszam do mnie: http://allinmyheadisfootball.blogspot.com ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam mała, to często jeździłam na rolkach. Potem niestety z nich wyrosłam i jakoś nie powróciłam do jeżdżenia.
    Pozdrawiam! :)
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń