czwartek, 30 stycznia 2014

Ciasteczka marchewkowe na projekt :)

Gdy obecnie mój umysł myśli tylko o tym by pozytywnie zdać projekt o odżywianiu się i zdrowiu gimnazjalistów, trzeba się odprężyć. Najlepiej przegryźć coś słodkiego. Al co ...? batonika? Nie! Co wtedy z naszą akcją Healthy teamie? :)
Ciasteczka marchewkowe będą częścią smakołyków dla jury naszego projektu oraz gości!
Mam nadzieję, że i Wam się udadzą i będą świetnym pomysłem , gdy dopadnie nas ochota na coś słodkiego. Sama zabawa w kuchni jest warta zachodu! W dwójkę jeszcze raźniej.
Więc dodatkowa moc przychodzi i nawet, gdy w kuchni nam nie idzie, damy radę:)
Bo kto jak nie my?
:D
Tym razem wykorzystaliśmy przepis od Anny Lewandowkiej, ale nie byłabym sobą gdybym nie dodała np. orzechów i zmieniła kilka składników :)
http://hpba.pl/alternatywa-na-tlusty-czwartek-ciasteczka-marchewkowe/ - ominęłyśmy imbir i migdały, ale mimo wszystko wyszły pyszne!♥
Zapach cynamonu roznosił się po całej kuchni, że aż czuło się zapach Świąt , dodatkowo ten śnieg za oknem, ale nic...już po świętach :(















Mam nadzieję, że i Wam wyjdą! :) Ja obecnie lecę na trening :) 
i konkurs z angielskiego trzymajcie kciuki ♥
zdrowo i wesoło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz