środa, 8 stycznia 2014

Healthy team by zdrowo i wesoło for Healthy plan by ann :)

Bez słodyczy, fast foodów i alkoholu, ale za to ćwiczenia i codzienny ruch - tak będzie wyglądać miesiąc (jak na razie ) 34 osób, które są w teamie zdrowo i wesoło. Ale osób przybywa, najlepszym przykładem jest to, że jak zaczęłam pisać było 32 , a teraz 34!
Ty też możesz dołączyć-https://www.facebook.com/events/204658126389471/?ref_newsfeed_story_type=regular
Tam będziemy się motywować, pisać Swoje dobre rady, i bez żadnych wyrzutów sumienia chwalić się jak nam poszło. Do 6 lutego będziemy zmieniać swoje życie. Nauczymy się odmawiać koleżance, która proponuje Nam batonika. To banalne? To dlaczego nigdy tak nie robiłeś? :)
Walcz! Czekam na Twoje posty!
jedna wspaniała dziewczyna z teamu opowiadać będzie na blogu jak jej idzie!-http://dzastaaaaaa.blogspot.com/2014/01/twoje-wyzwanie-moja-walka.html?showComment=1389199231440#c1558115918597160910
Są trudne momenty, ale nie ma sytuacji bez wyjścia! Przeżyj każdy dzień, jakby miał być tym ostatnim!
A ja lecę na trening! Czekam na Wasze zdjęcia :D
Mimo Wszystko : Uśmiech! ♥


2 komentarze:

  1. Mega motywujące <3
    Ja się już pochwalę: cały dzień bez słodyczy, nie wiem jak to zrobiłam! ;D Mój mały sukces hihi :3
    Dziękuję, że na to wpadłaś <3 Fajnie jest jednak móc porozmawiać z osobami z grupy. Grupa Ani jest duża i może onieśmielać nastolatki, takie jak my ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ada ! Mega,mega motywujące dziękuje za wsparcie i motywacje !
    I nadal czekam na twój znaczek ;)

    OdpowiedzUsuń